29 augustus – Accupunctuur?

Mijn vriend komt thuis van zijn werk en verteld dat een collega van hem zwanger is van haar derde kind. Het ging niet heel gemakkelijk, dus hij had ook verteld over ons. En zij had gezegd dat we misschien verder moeten kijken dan alleen de ziekenhuis behandelingen. Dat vriendinnen van haar een schildklier onderzoek hadden laten doen en daarna snel zwanger waren of acupunctuur. Ik ben het met hem eens dat het echt geen kwaad kan om verder te kijken dan de behandelingen in het VU. Je schildklier laten onderzoeken ik weet niet of dat lukt. Ik heb wel mijn bloed laten testen voor allerlei dingen waarvan ik nu niet eens meer weet waarvoor. Dus daar kan ik natuurlijk over bellen. Misschien is dat al een keer getest maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens weet. Verder op internet gaan zoeken naar een acupuncturist die ons misschien kan helpen. Het is niet zo makkelijk want ik wil dan wel een met ervaring met onverklaarbare onvruchtbaarheid en liefst niet al te ver weg, omdat het allemaal al genoeg tijd kost al die behandelingen. Ik ben nu eerst een week naar Stockholm en dan een week met werk weg in NL, daarna ga ik hier energie insteken en een afspraak maken.

Leave a Reply

