26 September – Schildklier

Het ziekenhuis gebeld om te vragen of mijn schildklierwerking eigenlijk wel een keer is getest. In de Menopur bijsluiter staat dat je schildklier getest moet zijn dus ik verwacht van wel maar mijn vriend wil dat we het zeker weten. En inderdaad mijn schildklier werking is getest en de waardes zijn normaal. Dus daar kan het niet aan liggen, het leek ook al te gemakkelijk als niemand daar aan had gedacht. Maar ja je weet het niet en ik vind het nog steeds moeilijk om niet te weten waarom wij dan verminderd vruchtbaar zijn. Als je niet weet waar het aan ligt voelen de behandelingen ook een beetje als schieten met hagel.

Leave a Reply

