2 Oktober – Echo

Vandaag voor een echo geweest, dag 10, en ik heb weer gelijk, het gaat toch eigenlijk nooit zoals ik denk:). De Menopur is goed aangeslagen en had 3 follikels aan de rechterkant, twee van 15 mm en 1 van 19 mm, dus een ovulatie test gedaan maar deze was negatief. Normaal gesproken heb ik dit rond de 13e of 14e dag maar door de Menopur is het nu denk ik eerder. Krijg vanmiddag een belletje hoelaat ik de Ovitrelle vanavond moet spuiten maar eerst nog zelf een ovulatie test doen mocht die positief zijn dan geen Ovitrelle meer en morgen IUI. Als de ovulatie test negatief is dan de Ovitrelle spuiten en worden we ingepland voor zaterdag. Hoop zelf eigenlijk op zaterdag, dan heb ik ook die Ovitrelle gespoten, heb van de 3 IUI sessies maar 1 keer Ovitrelle gedaan en vraag me af of het wel goed gaat zonder. Maar goed dat weet je waarschijnlijk toch nooit helemaal.

Leave a Reply

