22 december – 6 keer scheepsrecht?

Laatste IUI van 2014 en onze laatste hierna gaan we (waarschijnlijk) over op IVF, we krijgen in januari een evaluatie gesprek. Heel eng maar brengt ook wel weer hoop misschien dat het voor ons de oplossing is. Eng omdat als IVF niet lukt er geen andere mogelijkheden meer zijn om biologisch moeder te worden. Heb inmiddels ook een informatiepakket aangevraagd voor adoptie, ik zou dit graag willen maar mijn vriend moet hier nog even aan wennen. Wat ik heel goed begrijp maar een informatiepakket is het begin. Tevens ben ik maar vast gaan sparen want adoptie kan nog redelijk wat gaan kosten.

IUI met aan beide kanten twee follikels. Gisteren zei ik tegen mijn vriend dat ik dacht dat ik mijn eierstokken kon voelen en het me een ‘vol’ gevoel gaf. Vandaag vroeg de arts of ik het kon voelen vier grote follikels ik zei dat ik dacht van wel. De opbrengst was 4 M dus ook voldoende. Wie weet is 6 keer scheepsrecht.

Verder ben ik wel heel blij met de IVF kliniek van de VU en het feit dat ze de hele Kerst open zijn want hierdoor zat er geen extra druk op deze poging. Ik las op het IUI forum waar ik lid van ben dat bij sommigen andere dat wel anders is en dat de beurt dan ook afgelast werd als je niet op tijd ver genoeg bent. Wat natuurlijk niet leuk is want je hebt er tijd ingestopt voor al die Echo’s en je hebt je vol hormonen gespoten en dan gaat het niet door, dat is wel echt zuur.

Leave a Reply

