28 December – Geluksarmband

Ben vandaag 33 geworden, sommigen mensen zeggen dat het een geluksgetal is twee keer de drie, ik hoop het van harte! Ik hoop echt dat komend jaar me veel geluk gaat brengen. Van mijn moeder heb ik een geluksarmband gekregen, een leren armbandje met een geluksknoop. Vind het zo lief van mijn moeder en hoop natuurlijk dat het helpt. Het is een armbandje waar je nog meer soort van bedeltjes aan kunt doen, die misschien nog meer geluk of juist rust of bescherming kunnen brengen. Ik heb nu een Droomgolf: Een romantische subtiele golf vol diepte en geheimen aan zitten en dus de geluksknoop. De geluksknoop is fijn om over te wrijven en de Droomgolf is om te blijven dromen over wat voor sommigen mensen nog mijn diepste geheim is een kindje. Klink misschien een beetje zweverig maar je moet jezelf in dit proces ook maar wat zweverigheid toestaan. Baad het niet dan schaad dit in ieder geval ook niet.

Vind het wel moeilijk om weer een jaar ouder te worden, het word ook wel steeds duidelijker voor de buitenwereld dat wij niet zomaar kinderen kunnen krijgen. Wij zijn al meer dan 10 jaar samen, 33 en 38 dus tel uit je winst. Gisteren was ook het nichtje van mijn vriend hier die precies op mijn verjaardag 6 maanden oud is en het is zo’n schatje en het is zo fijn om haar vast te houden en om deel uit te kunnen maken van haar leven maar het is ook heel confronterend. Zij is de verwezenlijking wat ik ook zo graag zou willen, het doet pijn maar het is ook fijn om nieuw leven van dichtbij te mogen meemaken.

Leave a Reply

