8 januari 2015 – Accupunctuur

Om maar even bij het zweverige te blijven ik heb vandaag een intake gesprek en behandeling gehad bij de acupuncturist. Ze gaat me helpen mijn hormoonhuishouding en cyclus in balans te brengen. Ik heb Chinese kruiden (Seven Forest, 3x daags 4 pillen) en krijg nu elke week een behandeling met naaldjes en moet (weer) een temperatuur curve bijhouden. Zit me wel af te vragen hoe lang ik deze behandeling moet gaan doen om het een goede kans te geven.

Dinsdag hebben we het evaluatiegesprek met de gynecaeloog over het vervolg in de MMM waarschijnlijk IVF. Het IVF proces gaat twee maanden duren en we hebben al een vakantie geboekt dus dan zouden we pas na de vakantie in maart kunnen beginnen. Dus ben me nu al weer druk aan het maken over de planning van de komende maanden. Erg frustrerend.

Leave a Reply

