18 januari – Afstreep kalender

Data, Plannen, Wachten, dit word weer een jaar waarbij ik lijstjes ga maken met data die afgestreept kunnen worden. Zoals je vroeger toen je klein was de dagen naar een vakantie of je verjaardag afstreepte. Ik heb nog steeds niet de ultieme manier gevonden om het wachten dragelijker te maken. Het maken van een dagen afstreep kalender is iig een stap in de richting om het constante tellen van dagen onder controle te houden en geeft elke dag iets concreets te doen aan het wachten. Je kunt het wachten niet inkorten, je kunt alleen veel afleiding zoeken zodat de dagen snel voorbij gaan. Dit laatste is natuurlijk de beste remedie en dat lukt me ook aardig, heb voldoende afleiding in mijn werk en de vele leuke dingen die we ondernemen in de weekenden. Maar toch lukt het wachten de ene keer beter dan een andere keer. Dus maak ik toch elke keer een afstreep kalender zodat ik die iig heb tijdens het wachten.

2015/01/img_6082.jpg

Leave a Reply

