15 februari – Rozenkwarts

Ik heb in December een geluksarmband van mij moeder gekregen met twee kralen/steentjes eraan. Hier heb ik zelf laatst de Rozenkwarts aan gezet. Probeerde een kraal te zoeken die me kan helpen in mijn zoektocht naar een kindje. Er is zoveel naast de Medische Molen dat je bijna niet weet wat je allemaal nog meer moet gaan doen. Yoga, accupunctuur, dieeten, Chinese kruiden etc. Ik probeer er uit te pikken wat voor mij goed voelt en waar ik misschien iets aan kan hebben. Bij het meeste is het iig baadt het niet dan schaadt het vaak ook niet. Zo ook met mijn geluksarmband en de rozenkwarts die ik er nu aantoegevoegd heb.
IMG_6686

Rozenkwarts is een steen voor het hart. Biedt bescherming en rust en verwijdert alle negatieve energie uit het lichaam. Rozenkwarts zou als schild dienen tegen schadelijke straling, brengt emoties in balans en opent het hart.

Kijk dit kan ik allemaal wel gebruiken:) Bescherming en rust, mijn emoties in balans en mijn hart openen. Mijn hart openen voor mijn geliefde, ons avontuur en voor vrienden die wel meer geluk hebben in dit specifieke levenspad van vruchtbaarheid. Dat laatste vind ik moeilijk, ik word er some liever niet mee geconfronteerd dan wel. Een beetje de struisvogel tactiek, wat je niet ziet bestaat niet. Dus als je minder met vrienden om gaat die kinderen hebben, niet naar verjaardagsfeestjes op zondagmiddag gaat waar het een groot kinderparadijs is dan doet het minder pijn. Het feit is wel dat het nu na 4 jaar allemaal wel erg lang gaat duren en dat buitensluiten van je eigen vrienden misschien niet zo’n goed idee is, maar het doet zo’n pijn en nee ik wil er niet de hele tijd over praten of mee geconfronteerd worden.

 

Leave a Reply

