18 februari – Goede dag

IMG_6717  IMG_6709

Vanochtend om 8 uur in het ziekenhuis melden op Poli H bij de rode balie. Zat ik toch verkeerd omdat ik dacht dat het verbouwd was. Haha dacht al zo dat hebben ze mooi snel verbouwd of was ik hier al weer zo lang geleden geweest. Zit tenslotte al sinds een jaar alleen maar in de IVF kliniek en dan kom je niet op de poli waar ook zwangeren vrouwen rond lopen. Niet dat ik iets tegen zwangeren vrouwen heb maar in de IVF kliniek is het toch wel heel fijn en geruststellend dat we daar allemaal met toch wel hetzelfde soort probleem zitten.

De arts die mij de Gel-echo gaat geven is erg aardig, ze vraagt de hele tijd of het goed gaat en legt heel goe duit wat er allemaal gaat gebeuren. Vind het allemaal erg prettig. Pas over 2-3 jaar is het onderzoek afgelopen en krijg je te horen in welke groep je zat de onderzoeksgroep of de controlegroep, ik hoop stiekem het laatste. Ga er dan nu ook gewoon vol goede moed vanuit dat ik in de onderzoeksgroep zit en dat deze IVF behandeling echt een goede kans voor ons gaat zijn om zwanger te worden. Oh ik hoop het zo.

Het was een goed dag vandaag, mijn broertje is vandaag 30 geworden en mijn cadeau is op tijd aangekomen. Tevens hadden we een bijzondere ochtend. Voordat vriendlief mij naar het ziekenhuis brengt was er een zwerm spreeuwen bij ons voor het huis in de boom aan het huizen. Heel bijzonder, alsof de kale boom opeens vol met blaadje zit die dus eigenlijk vogels zijn. Het was een koude zonnige ochtend dus we moesten krabben en de zwerm spreeuwen maakte enorm veel lawaai en zwermde van de ene boom in een grote groep naar de andere boom. Het was mooi en rustgevend. En de eerste Decapeptyl zit erin en het viel mij enorm mee. De injectie is min of meer hetzelfde als de Menopur maar hoef je hier niet de 2 potjes te mengen. Had was enge verhalen gehoord maar de eerste spuit ging er goed in!IMG_6705

Leave a Reply

