25 februari – 7 spuiten verder

7 spuiten, opzich gaat het spuiten best goed. Ik dacht dat de hormonen me niet zoveel deden en voelde me nog redelijk goed. Nu 6 gaatjes en een flinke blauwe plek verder zit ik labiel op mijn werk en heb een enorm kort lontje vooral tijdens mijn werk. Kan mijn bed bijna niet meer uitkomen en vraag me af waarom in elke dag weer op de fiets naar mijn werk zit. Misschien toch van de medicatie? Nu ben ik sowieso niet zo’n wintermens, ben niet zo goed in de korte dagen. Kan niet zo heel goed tegen de donkeren druilerige dagen maar om nou bijna 3 keer per dag bijna in huilen uit te barsten lijkt me nou ook weer niet nodig. En volgens vriendlief spook in ‘s nachts weer veel, misschien dat dat ook door de medicatie komt maar misschien ook wel niet, who knows.

IMG_6744

Leave a Reply

