15 maart – Klapperende eierstokken

Geloof dat ik nu het begrip klapperende eierstokken beter begrijp. Ik heb voor mijn gevoel nu klapperende eierstokken, in elke eierleider iets van 8 follikels groeien, wat kleiner en grotere. Mijn vriend noemt me liefkozend het vrouwtje met de eieren. Kijk er inmiddels wel naar uit dat ze eruit mogen. Heb soms pijnlijke steken in mijn buik als ik op de fiets iets te hard over een hobbel rij of als ik uit bed stap. Vind het super spanned morgen. Hebben mijn (klapperende) eierstokken goed hun best gedaan, gaat het voldoende eicellen opleveren.

Morgenochtend om 9:15 moeten wij ons samen melden bij de Rode balie. Gisterenavond de Ovitrelle gespoten, geen weg meer terug. Moet vanavond ook nog wat kruiden nemen van de acupuncturiste. Weet niet of het gaat helpen maar heb besloten deze beurt met accupunctuur af te maken en mocht een volgende beurt nodig zijn ga ik dat nog even bekijken. Heb afgelopen week 3 verschillende kruiden mee gekregen, voor de punctie, voor de terugplaatsing en de wachtperiode, geloof ik.

Leave a Reply

