18 maart – Paradijsvogels

Mijn moeder komt me een beetje opvrolijken. Lig ziek op de bank vandaag. Pijn in mijn buik en voel me overal gewoon niet zo lekker. Gisteren naar mijn werk geweest en ben bang dat ik toch te veel heb gedaan. Gisterenmiddag veel pijn en uiteindelijk ellendig op de bank beland. Na een paar uur te hebben geslapen begon mijn dag vandaag met een emotionele uitbarsting. Had namelijk de datum van het ziekenhuis verkeerd gelezen. Was heilig in de veronderstelling dat wij donderdagochtend pas mochten bellen en dat had vanochtend dus al gemogen. Dus belde ze ons maar ik lag te slapen dus hebben ze vriendlief gebeld. Op zich allemaal prima, geen man overboord maar ik was er helemaal van over de kook, weet niet eens goed waar ik nou zo van in paniek raakte. Ongeveer een van de belangrijkste momenten, we krijgen te horen of en wanneer de terugplaatsing plaatsvind en ik heb de datum verkeerd. Voelt alsof ik het niet belangrijk vind en dat vind ik juist wel. Vriendlief heeft dus ook niet gevraagd hoeveel eicellen er bevrucht zijn, hoop dat we dat morgen kunnen vragen. We moeten ons morgen om 14:30 melden en dan zal om 14:45 de terugplaatsing plaatsvinden. Spannend en ik hoop zo dat ik me morgen een stuk beter voel dan vandaag.

Om me op te vrolijke en vooral om me geluk te wensen kwam mijn moeder een klein cadeautje brengen een nieuwe kraal voor aan mijn geluksarmband. De paradijsvogels. Hopelijk gaan de 4 gelukzalige paradijsvogels in een paradijselijk hof mij geluk brengen morgen.

Screen Shot 2015-03-18 at 15.50.00

Leave a Reply

