27 maart – pffff wachten valt zwaar

pff merk nu wel dat het wachten me zwaar valt, nog 4 dagen tot we voor de bloedtest mogen komen. Kan bijna aan niets anders meer denken, struin het internet af om te zoeken naar dingen die je zou kunnen voelen. Maar moet heel eerlijk bekennen dat ik niet zo veel voel. Voel af en toe nog wat steken in mijn buik en soms wat krampen maar ja dat kan van alles zijn. Je hoeft en kunt eigenlijk ook nog niet zo veel voelen en dat maakt het er niet makkelijker op. Ik wil mezelf niet voor de gek houden en een beetje beschermen. Gisteren zei de acupuncturist dat we opzich wel eerder zouden kunnen testen dan wanneer we voor de bloedtest mogen komen. Maar vriendlief zei gisteren heel terecht dat het ziekenhuis heeft gezegd dat eerder testen echt geen zin heeft dus waarom zouden we dan gaan doen. Tja rationeel snap ik deze benadering, emotioneel wil ik het gewoon graag weten, eigenlijk omdat ik te bang ben voor de (zoveelste) teleurstelling.

Leave a Reply

