28 april – Broekloeren

Toch nog weer aan het wachten deze keer op de ongesteldheid zodat ik met kan aanmelden voor de eerste cryo terugplaatsing. Volgens mijn schema zou het vandaag moeten komen maar zie het nog geen aanstalten maken. Dus vandaar dat ik zit te broekloeren, steeds op de wc even checken. Het is vervelend dat het op zich laat wachten want ik heb een soort planning gemaakt en mijn lief vraagt ook steeds wanneer is het nou, maar ja dat weet je pas wanneer je weer op dag 1 in je cyclus staat en dan gaat het vaak nog niet zoals gedacht. En ellendig genoeg is elke dag ‘over’ tijd toch weer aanleiding voor een sprankje hoop want we hebben natuurlijk wel zelf geklust deze maand. Zat er gisteren nog over na te denken dat ik misschien mijn cyclus niet helemaal goed geïnterpreteerd heb omdat ik op de dag van de bloedtest al een bloeding had maar toen ‘s ochtends toch nog twee Utrogestan heb genomen, dus mijn lichaam is daardoor misschien wat in de war geraakt en daarom kan het wat langer duren deze maand. Maar toch krijg je hoop, misschien heeft de Punctie en alle Hormonen wel iets teweeg gebracht waardoor het ‘gewoon’ gelukt is deze maand. Hoop doet leven.

Leave a Reply

