01 mei – Kans 50

Helaas ben ik ongesteld geworden, had stiekem hoop gekregen, 3 dagen over tijd. Misschien hadden de hormonen en/of de punctie wel iets losgemaakt in mijn lijf en was ik zomaar spontaan zwanger geraakt. Hoop doet leven, zonder hoop geen leven. Maar nu toch weer met beide beentjes op de grond. Ongesteld geworden en me aangemeld voor onze eerste Cryo terugplaatsing. Als er plek is in het ziekenhuis, het kan een keer te druk zijn dus je weet het nooit, dan gaan we beginnen aan een Cryo terugplaatsing van een van onze Eskimo’s in een natuurlijke cyclus. Dus deze keer geen hormonen, geen spuiten, behalve de Ovitrelle die de eisprong opwekt. Zit nog te twijfelen of ik wel mijn chinese kruiden zal nemen, aangezien ik daar nog het een en ander van heb staan. Denk dat ik het misschien toch even laat staan en als ik in de toekomst als nog weer acupunctuur ga doen de kruiden weer ga nemen.

Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat deze maand onze maand gaat worden. En we gaan er voor. Geen negatieve gedachten, alleen maar gedachten dat het ons gewoon gaat lukken. Het is onze 50ste kans, dus tijd voor wat extra geluk. We zijn maart 2011 gestopt met de pil en nu 4 jaar en twee maanden later dient onze 50ste kans zich aan. Niet dat we altijd alle maanden onze kans hebben kunnen grijpen natuurlijk. Maar het zijn toch al 49 mogelijkheden geweest. In een jaar tijd zitten maar 12 kansen en die gaan stiekem in rap tempo voorij. 2015 heeft al weer 4 kansen gehad dus nog 8 te gaan met 9 rietjes in de vriezer. Er komen weer spannende tijden aan!

Leave a Reply

