10 mei – Moederdag

Vandaag is het moederdag. Het is lekker weer. Heb de afgelopen jaren niet zo bij stil gestaan maar vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo, dag 10 echo. De vraag is natuurlijk of ik ooit moederdag ga ‘vieren’ en dat ik dan de moeder ben. Het doet pijn als ik hier over na moeten denken en dat ga ik ook niet te veel doen, dat heb ik mezelf al eerder beloofd het gaat namelijk gewoon lukken bij ons en dan heb ik volgend jaar mijn eigen moederdag. De echo was goed over 2 dagen weer terug komen.

Heb mijn eigen moeder een kaartje gestuurd. Als het lukt ga ik ook nog even op bezoek vandaag maar ben dus net eerst op pad geweest voor de echo en straks op pad voor een wedstrijd hockeyen en denk niet dat ik daarna nog puf heb en we gaan donderdag wat leuks doen. Ze is erg ziek geweest de afgelopen maanden dus ze verdient nog wel wat extra aandacht maar dat kan ik dan donderdag goed maken.

Leave a Reply

