14 mei – Gelukskraal voor dinsdag

Vandaag ben ik met mijn mama en papa een middagje opstap geweest naar een mooi slot in de buurt. Gezellig even wat tijd met zijn drietjes. De zon schijnt, het is mooi weer en het slot ligt in een mooie omgeving, het waait wel erg hard maar daar hebben we verder gelukkig geen last van. Allebei mijn ouders zijn het afgelopen jaar erg ziek geweest. Het drukt je wel met je neus op de feiten dat het leven niet voor altijd gaat zijn en dat je de dingen niet moet uitstellen maar gewoon moet doen. Ik wil ze zo graag opa en oma maken maar ja die wens ligt voor ons niet helemaal voor het oprapen, maar we werken er hard aan.

Mijn vader was gisteren jarig en mijn moeder voelt zich weer een heel stuk beter dus ga ik ze gezellig mee uit eten nemen. We halen vriendlief op en gaan op een leuke plek eten. Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten.

Vlak voor dat mijn moeder weer in de auto stapt om terug naar huis te gaan stopt ze me nog snel een klein cadeautje toe. Voor dinsdag zegt ze erbij. Wat is ze toch super lief! Ze heeft me nog een gelukskraal gegeven, om wat extra geluk te brengen komende dinsdag. Ik vertel haar dat het hopelijk de laatste kraal is omdat ik goede hoop heb voor dinsdag. De kraal glinstert mooi en gaat me vast geluk brengen!

Antiek Paleis

Leave a Reply

