18 mei – Nummer over voeding

Krijg elk kwartaal het Freya nummer, heel discreet, in de bus. Dit nummer gaat over voeding en lifestyle. Het is wel toevallig dat ik nu net bezig om mijn voeding aan te passen en het boek Innesteling heb gekocht en nu gaat het hele nummer over voeding en ook een beetje over dit boek. Wat me het meest is bij gebleven is het voorwoord van Cindy Cloïn die eindigt met “Wees niet te streng voor jezelf. Geniet af en toe zonder een schuld gevoel van de dingen die misschien minder goed voor je zijn. Voel je vooral lekker in je Vel! ”

 Ik denk dat het goed is om naar je voeding te kijken en aan te passen waar kan of nodig maar als je daar inderdaad weer gestrest van raakt dan ben je wellicht nog verder van huis. Ik doe mijn best om op mijn voeding te letten en voel me erg goed op dit moment. Maar ik blijf ook weer tegenstrijdigheden op het Internet tegenkomen die me in de war brengen. Zo lees ik nu weer dat citrusvruchten niet goed voor de innesteling zijn maar dat was ik nog  niet eerder tegen gekomen en lijkt me raar. Sommigen sites of fora zeggen geen kiwi te eten andere juist weer wel. Ik weet niet zo goed wat ik daar allemaal mee moet. Ga nog even verder lezen en hoop dat mijn voeding & yoga cursus uitkomst gaat bieden.

Leave a Reply

