23 mei – Kinderwagen

Ik zie mezelf al achter de kinderwagen lopen. Ik denk me in hoe het zou zijn als ik zwanger ben, wat ik dan wel nog kan doen en wat niet meer. Hoe het jaar eruit gaat zien, hoe bijzonder het moet voelen om nieuw leven in je eigen buik te hebben. Ik zie mezelf al met ons kindje op de fiets door Amsterdam fietsen. Van de week was mijn fiets stuk, het is een oud barrel opzich handig in de stad, heb mezelf een nieuwe fiets beloofd als we een kindje krijgen. Met een kindje op je fiets moet je wel een goede stevige fiets hebben. Maar ik moet nog wel meer dan een week wachten tot we het weten. Ik vraag me elke dag af of ik al iets zou kunnen/moeten voelen. Voel ik me misselijk? Nee. Kan dat eigenlijk al? Weet ik niet. Doen mijn borsten pijn? Nee. Kan dat eigenlijk al? Weet ik niet. Arghh wat is Wachten toch moeilijk. Maar ik geloof nog steeds dat deze poging gaat lukken. Nu maar hopen dat de signalen snel komen.

Leave a Reply

