1 juni – Afspraak geeft hoop

Het is een gek verschijnsel en ik heb het al van meerdere vrouwen die in de MMM zitten gehoord maar een afspraak geeft hoop. Hoop op een nieuwe kans die misschien wel gaat slagen. Een nieuwe afspraak is knop om en aftellen tot de volgende afspraak. Bij de vorige cyclus moesten we verplicht een maand rust nemen, heel goed want je lichaam moet toch herstellen, maar dat betekende ook dat je even in het luchtledige zat, geen afspraak. Eerst een maand rust een daarna pas weer tijd om een afspraak te plannen. Nu was het mislukt maar heb ik tenminste meteen een nieuwe afspraak staan. Een nieuwe afspraak is tenminste weer de eerste stap naar hopen op een goede afloop deze maand. Ik zou graag weer willen schrijven drie keer is scheepsrecht maar dat heeft bij IUI in ieder geval niet geholpen dus daar ga ik me deze keer iig niet aan vast houden. De 50ste kans heeft ons ook niks gebracht, ik weet niet wat ons wel iets gaat brengen.

Ik had het deze maand gelukkig niet aan zoveel mensen verteld dus hoef ik het ook aan niet zoveel mensen weer af te vertellen. Het is niet gelukt. We gaan gewoon weer verder!

Leave a Reply

