3 juni – Wat wil je eigenlijk?

Ik weet heel goed wat ik wil:

Ik wil graag een gezin.

Ik wil graag een mooie carrière.

Ik wil graag reizen.

Ik wil graag gelukkig zijn.


Maar op dit moment zit ik zo vast in mezelf en met mezelf dat ik even niet meer zo goed weet wat ik wil. Als de puzzel stukjes in elkaar zouden vallen zou ik misschien heel goed weten wat ik wil of waar ik naar opzoek wil. Maar nu zit ik vast, het denken alleen al aan mijn eigen toekomst doet de tranen in mijn ogen springen. Ik wil nu gewoon graag dat de tijd voorbij gaat totdat het een keer gelukt is. Ik wil graag vroeg naar bed zodat de dag weer om is, zodat het morgen is weer een dag is die gewoon voorbij gaat.

Leave a Reply

