6 juni – Schim van mezelf

Denk dat het tijd is om toe te geven dat het niet zo goed met me gaat. Ik probeer alle ballen in de lucht te houden maar het gaat even niet meer. Ik ben deze week meerdere keren spontaan in huilen uit gebarsten om dingen waarbij dit niet nodig zou moeten zijn. Er is me deze week 2 keer de vraag gesteld waar de stralende en enthousiaste meid is gebleven. En dan nog de opmerking dat de spark die normaal gesproken in mij zit er even niet meer lijkt te zijn. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat ik dit nog aardig aan het maskeren was maar blijkbaar is dit niet het geval.

Ze hebben gelijk. Ik ben er even niet meer. Ik ben een schim van mezelf geworden. Ik weet even niet wat ik hier mee moet. Moet ik even stoppen met de behandelingen om mezelf terug te vinden? Moet ik doorgaan omdat we misschien wel heel dicht bij zijn en het dan heus wel weer beter met me zal gaan? Moet ik meer mensen vertellen van het proces waar we in zitten zodat ik niet alle ballen hoog hoef te houden? Ik weet het niet. Ik weet het gewoon even niet meer.

Leave a Reply

