7 juni – Food & Yoga

Ben naar de Cursus ‘fertiliteit yoga & voeding’ van Moxja geweest. Leuke dag gehad. Kreeg het even benauwd in het begin. Met 13 vrouwen in een yoga ruimte die allemaal op hun eigen manier moeite hebben met zwanger worden is zo wel prettig als even wennen. Ieder met zijn eigen verhaal, ieder ergens in een traject. De een wat meer meegemaakt dan de andere maar allemaal emotioneel hierdoor beschadigt of iig overbelast. Niet dat de tranen rijkelijk vloeide maar toch merk je bij iedereen verdriet. Het is prettig om met gelijkgestemde hier te staan, dan kun je het verdriet een beetje loslaten, je staat niet alleen.

De yoga onderdelen vond ik super leuk al ben ik wel echt een stijve hark:) maar ik ga dit proberen thuis te doen. Hopelijk ‘s ochtends en ‘s avonds. Maar goed we weten allemaal dat ik niet zo’n ochtend mens ben dus de ochtend sessie zal misschien lastig worden maar ga het toch proberen.

De food sessie was ook prettig omdat er vanuit het boek nog allerlei vragen blijven liggen, wat nu precies wel te doen en wat nu precies niet. Wat ik wel moeilijk blijf vinden is, hoe ver ga je met alles. Ga je alle supplementen bij slikken en van welk merk?. Moet ik toch een blender of een sap-juicer aanschaffen (ik heb nu een staafmixer)? Hoe strikt ga je je aan alles houden. De balans hierin vinden blijf ik lastig vinden. Maar gelukkig hebben we nog 2 sessies op het programma staan. En heb er eigenlijk best wel zin in die volgende sessies.

One thought on “7 juni – Food & Yoga

  1. Pingback: 4 januari – Hormoonyoga | Als kinderen krijgen niet vanzelf gaat

Leave a Reply

