24 juni – Tussen Hoop & Wanhoop

Zit momenteel in een zwart gat. Zit tussen Hoop & Wanhoop. Ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een bloedtest aangezien ik niet ongesteld ben geworden. Het ziekenhuis belde vanmiddag niet met de verlossende woorden u bent Zwanger maar met de woorden u bent wel Zwanger MAAR uw HCG is maar 58 en dat is te laag het had nu al 150 moeten zijn. U bent dus wel zwanger maar moet er rekening mee houden dat het in een miskraam eindigt.

Wat moet ik hier nu weer mee. Ook als ik wel ongesteld word dan moet ik weer terug naar het ziekenhuis en mag ik me niet aanmelden voor een nieuwe terugplaatsing want ik ben wel zwanger geweest.

Een zwart gat, weet niet wat ik moet. Moet ik heel hard gaan huilen of proberen hoop te houden. Ik weet het niet. Weet wel dat dit hele proces me zo langzamerhand begint op te breken.

One thought on “24 juni – Tussen Hoop & Wanhoop

  1. Ik heb net je blog gevonden en zo goed als helemaal doorlezen met tranen in mijn ogen.
    Ik wens je enorm veel sterkte en denk aan je, hopelijk kan een beetje positieve energie richting jouw kanten je wat helpen!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

