3 juli – Post

Woensdag was onze D-day Examen dag. Mijn vriend is ‘s middags door het ziekenhuis gebeld en ik zou hem bellen na mijn meeting. Wilde niet graag slecht nieuws vlak voor een werk afspraak ontvangen. Gelukkig SMS-ed vriendlief het nieuws door, beter nieuws dan vorige week. Het HCG is gestegen van 58 naar 1491 een gezonde stijging volgens het ziekenhuis. Ben blij met deze uitslag maar durf het nog niet te geloven. Ben zo bang dat het straks alsnog misgaat. Ik heb nog steeds regelmatig bruine afscheiding en dat voedt mijn angst. 

Kreeg vandaag ziekenhuis post de bevestiging van onze echo afspraak 10 juli. Voel veel spanning en probeer zo goed mogelijk op mijn dieeet te letten en yoga voor onstpanning te doen. Ik voel me nog niet echt zwanger, heb nog geen echte kwaaltjes. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant mist een beetje de bevestiging. Dus we gaan nog maar weer wat wachten en geduld hebben en in spanning tot volgende week waar we hopelijk voor het eerst het knipperlichtje van onze frosti te zien krijgen. Ik hoop het zo!

Leave a Reply

