5 juli – Onzeker

Ik blijf onzeker want ik blijf bruine afscheiding houden en dan maakt me onzeker. Ik ben me er goed van bewust dat het allemaal heel pril is en dat het nog makkelijk mis kan gaan. Maar hoop zo van niet, we hebben er zo lang over gedaan om hier te komen en wat als het misgaat hoe lang moeten we er dan weer over doen om zo ver te komen. 

Heb vanochtend voor wat extra bevestiging nog een zwangerschapstest gedaan en deze gaf 3+ aan waar deze vorig week 2-3 weken aangaf dus dat is positief. Tenminste voor zover ik kan inschatten. 

Wachten, wachten, wachten. Ik denk niet dat dit wachten goed is uit te leggen. Wachten op iets waarvan je niet weet Wanneer en Of het wel gaat komen. Wachten op iets met een einddatum kun je iig nog aftellen tot de bewuste datum of deze nu morgen is, eind volgende week of pas over een paar jaar. Maar wachten op iets zonder eind datum is toch wel heel moeilijk.

Leave a Reply

