24 juli – Ik

Ik weet niet of Ik nog besta: De leuke Ik. Waar is die leuke vrolijke en onbevangen meid? Ik weet het niet, ik kan haar niet vinden. Maar ik mis haar heel erg. Lieve leuke Ik, ik mis je! Kun je alsjeblief weer terug komen.

Ze gaat denk ik niet vanzelf terug komen, ik moet haar gaan zoeken en zeggen dat ik haar mis. 

Gelukkig is het zomer en kan ik haar gaan zoeken, zonder jas, met mijn haar in de wind en mijn gezicht in de zon. Gewoon leuke dingen doen zonder daarbij na te denken. Gewoon slap ouwehoeren met iedereen over koetjes en kalfjes. Ik ga maar eens genieten van de zomer die nog voor ons ligt. Kijken of ik mijn leuke Ik kan verleiden weer terug te komen. Lieve schat ik mis je en ben bang dat ik niet de enige ben. 

-X-

Leave a Reply

