19 september – Kinderen nemen

Van het weekend vertelde iemand mij het volgende “Eerst wil ik een baan in het buitenland en over 2 jaar Neem ik kinderen”

Zoveel gehoorde quote: “Ik Neem Kinderen”.

Ik reageer niet op deze quotes, ik denk alleen maar ik hoop zo dat je kinderwens invervulling gaat. Want als dat niet zomaar lukt ga je beseffen dat je kinderen niet kunt nemen maar dat het een gift is. En dat je moeder natuur hopelijk wat kan helpen. Maar je neemt helaas geen kinderen zelfs adoptie is niet zomaar het nemen van een kind.

Het doet me pijn als mensen dat zeggen maar ik kan het ze ook niet kwalijk nemen, zij geloven dat het zo is en dat is prima.

Leave a Reply

