30 september – Zomer voorbij

Ik zit op de fiets terug naar huis en het is heel lekker weer, het weer dat je even een geluksgevoel geeft, maar je voelt wel dat het de einde van de zomer is en dat de herfst eraan komt. De kou zit ‘s ochtends al weer in de lucht en als de zon schijnt is het lekker en kun je nog even genieten. Maar als de zon weg gaat en het avond wordt begint de kou toe te slaan. Het winter dekbed is alweer van zolder gehaald om lekker onder te kruipen in de avond. Ook al slaap ik extra lekker onder ons winter dekbed ik lijk maar niet uitgerust te raken. Als ik ‘s ochtends wakker word lijkt er wel een trein over mijn hoofd heen te zijn gereden, alsof ik heel laat naar bed ben gegaan en een hele fles wijn heb gedronken. Maar ik ben optijd naar bed gegaan en heb hooguit 1 glaasje wijn gedronken. ‘s middags begin ik al met gapen en om half 10 gaat het licht uit. Ik maak zeker 8 uur slaap op een nacht maar uitrusten ho maar. Vriendlief zegt dat we toe zijn aan een vakantie en gelukkig hebben we die gepland en komt die al snel, over 3 weekjes gaan we lekker naar de zon, boekje lezen, muziekje luisteren en lekker genieten van de zon, het strand en elkaar. Ik denk ook dat we aan vakantie toe zijn maar ik denk dat ook dat we toe zijn aan een succesje, ons eigen succesje.

Leave a Reply

