4 oktober – Mega lekker warm

Super blij met mijn echt mega lekkere warme en aaibare trui. Sinds ik weer elke ochtend yoga aan het doen ben, heb ik het ‘s ochtends tijdens de ontspanningsoefening koud. We hebben de kachel ‘ochtends nooit aan maar merk wel dat de vloer onder mijn yoga mat koud aanvoelt. Maar nu met mijn super lekkere warme trui geen reden meer om niet om half 7 uit mijn bed te ‘springen’ om lekker een paar yoga oefeningen te doen. Ik moet me er elke ochtend weer toe zetten want vroeg mijn bed uit is echt niet mijn ding maar merk wel dat ik er lekkerder van opsta. Ik doe de Zonnegroet om me optimaal voor te bereiden op de volgende terugplaatsing, gevolgd door de 10 minuten ontspanningsoefening. Ik moet wel op tijd mijn bed uit want dan kan ik de oefeningen doen terwijl vriendlief lekker aan het douchen, scheren en aankleden is. Anders heb ik niet genoeg rust en de oefeningen zijn het lekkerst als je in opperste concentratie bent. Ga binnenkort denk ik ook weer met de avond serie beginnen, als ik me daar goed genoeg voor voel. Beetje bij beetje onderneem ik weer alle stapjes om helemaal in embryo ontvangst shape te komen.

Leave a Reply

