13 oktober – Fluoride

Wel of geen fluoride in mijn tandpasta? Kan me even niet meer herinneren waar ik dit van het weekend gelezen heb maar fluoride kan je schildklier beïnvloeden en dat kan weer invloed op je vruchtbaarheid hebben. Dus ben ik even gaan googelen en vond ik gelukkig weer van alles. Fluoride schijnt je schildklier te kunnen beïnvloeden en dat kan weer van invloed zijn op je vruchtbaarheid en het heeft nog invloed op veel meer . Of het allemaal echt zo is, ik weet het niet maar waarom zou ik geen fluoride vrije tandpasta gebruiken? Ik denk dan als je onverklaarbare vermeende onvruchtbaarheid hebt, kunnen vast alle kleine beetjes samen bijdrage aan betere vruchtbaarheid.  Het lastige is wel om van allerlei dingen te proberen betekent wel dat je niet goed kunt weten wat nou echt heeft bijgedragen, maar ja helemaal niets proberen helpt me ook niet vooruit.

Dus ga ik proberen om geen tandpasta meer te gebruiken met fluoride. Dus ik naar mijn favoriete natuurwinkel en naast Krillolie, Ubiquinol, ContenTrace ook een Tube Fluoride vrije tandpasta. Ik heb die van Dr. Hauschka by genomen om uit te proberen, maar ze hadden verschillende merken. 

Dus ben ik aan de fluoride vrije tandpasta. Lekker? Moah het gaat:)

Leave a Reply

