1 november – Mezelf

Heb mezelf geloof ik weer een beetje gevonden op vakantie. Lekker uitgerust en opgeladen maar wel (gezonde?) tegenzin om naar huis te gaan. Veel moois gezien en leuke mensen ontmoet. De kinderwens even 1,5 week loslaten bleek toch lastig maar uiteindelijk wel een modus gevonden waarin het goed was. Duiken is wel fantastisch aangezien kinderen en zwangere vrouwen niet mee mogen doen. Maar dat is niet de reden natuurlijk:) het is heel rustgevend en hebben we veel moois gezien en samen met leuke mensen gedoken. Je bevindt je toch even in een wereld waar je niet thuis hoort, waar je mag rondkijken en waar geen tijd is om na te denken.

Ben er nog niet uit of je beter vaker een break kan nemen of 1 wat langere. Ik vond dit een heerlijke vakantie maar het had nog wel wat langer mogen zijn. Ik wil eigenlijk nooit naar huis van vakantie maar nu heb ik voor me gevoel meer tegenzin dan anders. We gaan het zien. We gaan proberen het fijne vakantie gevoel nog in Nederland vast te houden en me niet te druk te maken. 

Heb ook op kinderwens gebied weer wat ideetjes opgedaan die ik verder ga uitzoeken thuis.

Leave a Reply

