24 oktober – Struisvogel

Dankzij het digitale tijdperk krijgen we ook op vakantie nog baby foto’s van het zoveelste tweede of derde kind van onze vrienden. Niet echt iets waar ik op zit te wachten. Ik weet heus wel dat dit aan de lopende band gebeurt maar het liefst steek ik gewoon mijn kop in het zand en laat ik deze informatie over mijn hoofd heen waaien. De van vriendlief geliefde Struisvogelmethode, gewoon doorgaan en wat je niet ziet bestaat niet, pas ik hier maar al te graag toe. Vriendlief gebruikt de methode overigens liever voor andere levenssituaties maar dat terzijde. Het ‘ik wil het niet horen’ lijkt de laatste tijd bij mij weer steeds erger te worden en de struisvogel methode werkt toch niet optimaal, je kunt je in dit leven blijkbaar toch niet helemaal voor afsluiten, hoe graag ik dit ook zou willen. 

Leave a Reply

