5 november – Te vroeg gejuicht

Heb geloof ik iets te vroeg gejuicht. Hoe goed ik me op maandag nog voelde na een heerlijke vakantie. Zo belabberd voel ik me na 2 dagen werken. Het huilen staat me nader dan het lachen. Letterlijk. Ik zit ‘s ochtends huilend aan het ontbijt me af te vragen hoe het met me gaat en hoe ik deze situatie moet verbeteren. Ik weet eigenlijk niet goed waar ik moet beginnen. Vraag me af of ik misschien even langs de huisarts moet, kijken of hij weet wat ik nog kan doen om weer een beetje rustig te worden.

Leave a Reply

