29 november – Gevoel

Laat mijn bed in en er vroeg weer uit, moest mezelf er echt even uitslepen. Met lichte tegenzin rij ik naar het ziekenhuis, het is zondagochtend half 9 het is erg rustig op de weg wat altijd prettig is. Ik loop het ziekenhuis in en voel een steek in mijn maag, getver moeten we echt weer aan de slag met het hele circus. Aan de ene kant wil ik heel graag verder en wil ik niet langer wachten en aan de andere kant is rust ook wel fijn.

Alles was goed en de terugplaatsting is 4 december gepland mits de cryo goed ontdooid dat horen we vrijdagochtend.

Aan het einde van deze dag had ik de laatste hockey wedstrijd van het seizoen voor de winterstop. Ik begon de wedstrijd met een goed gevoel dat ik misschien wel eens ging scoren en dat het misschien wel eens mijn laatste doelpunt van het seizoen zou kunnen zijn. Het was een gevoel wat er opeens was niet een die ik zelf actief bedacht had, het slaat natuurlijk nergens op, je kunt het niet voorspellen maar het was wel een heel prettig gevoel. Of het de laatste van het seizoen zal zijn dat zullen we pas over een paar weken weten. Het was in ieder geval wel het winnende doelpunt, gemaakt in de een-na-laatste minuut. Winterstop kampioen geworden. Wat een feest!

Leave a Reply

