4 december – Zenuwachtig

Ik ben altijd weer zo zenuwachtig als ik het Frosti nummer mag (moet) bellen om te horen of de cryo goed ontdooit is. Je moet tussen 9:30 en 10:00 bellen, dus om 9 uur kijk ik elke 5 minuten op de clock. En om half 10 pak ik mijn telefoon, bellen Frosti, in gesprek. Ja natuurlijk is deze in gesprek want iedereen gaat natuurlijk precies om half 10 bellen, haha. Dit is altijd zo. Maar ja ik doe dit ook, je wilt het toch heel graag weten. Dus nog maar een paar keer proberen, iedere keer word ik alleen maar zenuwachtiger. Zeker om dat ongeveer 80% van de cryo’s goed ontdooit en wij tot nu toe nog alle cryo’s 5 stuks goed uit het ontdooi proces zijn gekomen. Dus dan verwacht je met je verstand dat het misschien wel ook een keer niet goed gaat lukken, al wil je gevoel daar niets van weten.

Na 3 keer bellen krijg ik de dame aan de telefoon en ze bevestigd dat onze cryo goed uit het ontdooi proces is gekomen, ik vond haar niet heel overtuigend klinken maar we hebben vanmiddag de terugplaatsing gepland. Ben benieuwd hoe deze cryo eruit ziet en hoever deze is door gedeeld.

Leave a Reply

