23 december – Boos van binnen

Misschien moet ik toch een keer met een professional praten, ik merk dat ik veel boosheid heb in mij. Ik ben bijvoorbeeld boos op onze bovenburen die net een baby hebben gekregen en boos op vrienden die net weer hebben aangekondigd dat ze baby 2 krijgen. Ik wil die mensen liever niet meer zien en wil eigenlijk gewoon niet weten dat deze mensen weer babies krijgen en wij weer niet. Ik word boos als vriendlief het er over heeft, word heel negatief en er valt eigenlijk geen land meer met mij te bezeilen. Ik probeer daar wel op te letten want ik zie dat vriendlief dit niet heel leuk vind en er ook maar weinig mee kan, en dat snap ik. Ik weet het maar het zit diep van binnen en weet niet hoe ik het eruit moet krijgen en meer vrede moet krijgen met die boosheid. Ik ben bang dat ik het toch wat meer zal moet gaan accepteren maar dat wil ik nog niet.

Leave a Reply

