26 december – O&N 

Gelukkig moesten we op Tweede Kerstdag ons melden want het was wel nodig. We moesten vroeg op na een gezellig Kerst diner. Samen met vriendlief ga ik naar de kliniek. Vriendlief wilde graag wat lekkers meenemen voor de dames die ons zouden gaan helpen, dus we nemen wat lekkere chocolaatjes mee. Mijn ovulatie was al vanzelf gestart dus we waren er weer precies optijd bij, en dus hoeven we geen Ovitrelle te spuiten. Omdat we nu al zover zijn  mogen wachten op de afspraak dan hoeven we niet gebeld te worden. De afspraak moet nu geplant worden op een al volgeplande dag maar we passen er nog wel tussen. De planning is op Oudjaarsdag, we mogen dan ‘s-ochtends bellen. Ik ben bang dat straks allebei de embryo’s niet goed ontdooien. Mocht dat zo zijn dan kunnen we genieten van ons feestje, dan kunnen we daar stoom afblazen. Mocht er wel eentje goed ontdooien dan is het onze laatste kans en zou 2015 nog een enigszins geslaagd jaar kunnen worden maar dat weten we natuurlijk pas in januari. Ben een beetje sceptisch. Dat je laatste cryo  zou lukken klinkt helaas toch een beetje ‘Too good to be true’. Dus ben in mijn hoofd al bezig me de volgende ronde.

Leave a Reply

