4 januari – Hormoonyoga

Ik heb van vriendlief yoga lessen gekregen voor mijn verjaardag. En ik heb Hormoonyoga uitgekozen. Vanavond heb ik mijn eerste les gehad. Heel ontspannen, fijne oefeningen en even alle stress loslaten. Nu was ik door mijn vakantie al minder gestrest en dat wil ik graag zo houden. Zo heb ik wat meer oefeningen voor thuis en ga ik bewust elke week een uurtje lekker yoga doen. ik kan meteen vanuit mijn werk en het is redelijk dicht bij huis dus dat zit allemaal wel snor. 

De lieve dame die de yoga geeft vroeg of ik met een speciale reden kwam, dus vertelde ik haar van onze laatste terugplaatsing en aankomende tweede beurt. Ze vroeg of ik al bekent ben met wat yoga en ik vertel over de cursus van Rika, die ik in Juni heb gevolgd. Ze verteld mij dat zij daar ook begonnen is en dat het helaas niet voor haar gewerkt heeft. Dat het voor haar allemaal te emotioneel werd en dat ze voor Plan B zijn gegaan “samen verder”. Pff die komt wel hard aan, ik voel een steek van binnen, weet niet of ik troostende woorden moet bieden of haar vragen mag stellen die in mij op borrelen. Er is voor beiden geen tijd. Misschien voor later een keer of niet.

Leave a Reply

