6 januari – Heeft het nog zin?

Heeft het nog wel zin? Heeft het nog wel zin om nog een IVF ronde te gaan doen? Ik zie op tegen de punctie, weer aan de pil, weer Decapeptyl spuiten waar ik zo ongelukkig en depressief van word en waarvoor als je toch niet weet of het wel gaat slagen. Het voelt op dit moment zo kansloos maar tegelijkertijd ben ik nog lang niet klaar om onze kinderwens op te geven. En hebben we ook nog kansen. Het zou me allemaal niet uitmaken als ik maar wist dat we uiteindelijk gaan slagen.

We hebben morgen een evaluatiegesprek en ik wil graag weten of we nog iets aan de behandeling gaan veranderen. Heeft het na 7 terugplaatsingen nog wel zin om op dezelfde voet door te gaan? Misschien is het gewoon pech. Als elke tp 10% kans heeft om te blijven zitten kun je natuurlijk gewoon pech hebben. Maar als je niet weet wat er mis is met je, is het dan wel pech?! En zijn er toch niet nog meer dingen die we kunnen doen?
We hebben tijdens de kerstvakantie een lijst met vragen opgesteld die we willen vragen, ingedeeld in 3 categorieën:
– Evaluatie afgelopen jaar
– Hoe gaan we onze tweede behandeling inrichten
– Wat voor onderzoeken behandelingen kunnen we nog doen in NL of in het buitenland

Leave a Reply

