12 januari – Lood

Met lood in mijn schoenen loop ik naar de kliniek. Vriendlief heeft me net afgezet. Het roze slijm monster is nog niet geweest en mijn hoofd is aan het spinnen. Zou het dan toch. Zouden wij dan toch nog een klein gelukje uit 2015 overhouden. Mijn gedachten schieten alle kanten op en ik probeer realistisch te blijven. Er zijn 3 opties vandaag:

  1. Niet Zwanger
  2. Zwanger maar niet genoeg
  3. Zwanger

Tja het kan dus nog alle kanten op. Ik ben mega zenuwachtig, al probeer ik er nog steeds vanuit te gaan dat het niet gelukt is komen er toch ook gedachtes van hoop op. Zou het dan toch een keer lukken?

De dame van het bloedprikken vraagt of ik al zelf heb getest, ik antwoord dat de vorige keer dit niet zo goed bevallen is dus dat ik nu maar gewoon gewacht heb. Het zal wel een lange dag worden zegt ze. Ja dat gaat het zeker worden.

3 thoughts on “12 januari – Lood

Leave a Reply

