12 januari -Zenuwachtig

Zenuwachtig sjouw ik de hele dag mijn telefoon met me mee, met het geluid op de luidste stand. Ik mag en ik wil het telefoontje van de kliniek niet missen. Gelukkig heb ik het druk in de ochtend. Na de lunch lukt het me echt niet meer om me te concentreren. Om 13:30 staar ik naar mijn telefoon, zal ik nog even naar het toilet gaan? Nee toch maar niet. Ik wil niet op de wc het telefoontje aannemen.

Om 13:50 gaat mijn telefoon, No Caller ID. De zenuwen gieren door mijn lijf. De dame van het bloedprikken is aan de lijn, ze verteld met dat de test positief is. Ik hoor haar wat twijfelen dus ik zeg Maar… Nee niks maar. Het HCG is 208 en de norm is 150 dus het zit aan de goede kant. Het is natuurlijk pril en er kan nog veel mis gaan maar het HCG is goed vergeleken met de vorige keer. Ik zeg dat ik dat heel fijn vind. We gaan een echo afspraak maken voor over 3 weken, 2 februari. Ik weet niet of ik nu een gat in de lucht mag springen of van de spanning moet gaan huilen. Ik zit een beetje voor me uit te staren op mijn computer. Een collega komt iets vragen dus ik beantwoord haar vragen. Dan ga ik vriendlief bellen, die is erg blij dit te horen maar ook bang is dat het mis kan gaan dus nog niet te positief wil zijn. De rest van de middag kan ik me helemaal niet meer concentreren. Ik staar wat naar mijn computer en wil eigenlijk graag naar huis. Wat ik thuis moet doen weet ik niet maar hier op kantoor komt er ook niets meer van. Ik wil het eigenlijk van de daken schreeuwen, mijn moeder bellen, mijn forum vriendinnetje op de hoogte brengen maar ik doe het niet. Het kan nog zo goed misgaan, misschien eerst maar even een weekje afwachten.

Tjeetje zwanger van onze laatste Cryo, wie had dat gedacht, ik niet.

Leave a Reply

