1 februari – Morgen

Het zijn spannende dagen. Ik ben echt stik zenuwachtig. Het ging naar mijn idee ook niet zo heel goed de afgelopen dagen. Ik heb de afgelopen dagen last gehad van roze/rode afscheiding en dat lijkt me geen goed teken. Heb zaterdag in paniek het ziekenhuis gebeld en volgens hun komt het wel vaker voor in het begin van de zwangerschap en ze konden toch ook niets voor me doen en dus zit er niets anders op dan wachten op de echo van dinsdag, morgen dus.

Het wachten is echt slopend en ik ben echt zo bang dat we slecht nieuws gaan krijgen dinsdag en bij die gedachte word ik echt kots misselijk. Wat als er geen kloppend hartje is, dan moeten we weer een miskraam onder gaan en daarna weer wachten en dan weer aanmelden om te starten voor ronde 2 en het is druk in het ziekenhuis dus misschien kunnen we dan niet mee doen. Krijg het er helemaal benauwd van als ik hier allemaal aan denk en ben er nu al verdrietig van. Vriendlief maant me positief te blijven, en echt dat probeer ik maar het is echt niet makkelijk.

One thought on “1 februari – Morgen

Leave a Reply

