9 februari – Wachten

Ik zit te wachten op de miskraam. Gisterenavond de pillen ingebracht en die zouden na 4-6 uur hun werk moeten gaan doen, maar er gebeurt niet zo heel veel. Ik ben wel wat gaan bloeden en vanochtend had ik een golf van bloed en weefsel dus dacht dat het nu wel zou gaan gebeuren, maar het bloeden blijft marginaal en er komt niet veel los. Als ik niet eerder een miskraam had gehad zou ik misschien gedacht kunnen hebben dat de golf van vanochtend het wel was. Maar de vorige keer heeft me geleerd dat er wel meer uit moet dan 1 golf met weefsel. Dus heb ik het ziekenhuis gebeld en de tweede set met pillen ingebracht. Dus zit ik weer te wachten. Ik wil het er nu wel uit hebben, het is niet goed, ik hoef het niet meer.

Leave a Reply

