21 februari – Nog niet klaar

Nog steeds heeft de miskraam niet doorgezet. Afgelopen donderdag voor een echo naar het ziekenhuis geweest, hier bleek het vruchtzakje er nog steeds te zitten, niet meer in het midden van de baarmoeder maar het was naar onderen gezakt. Dus heb ik weer pillen mee gekregen om te kijken of het daarmee los wil komen. Vrijdag en zaterdag deze pillen ingebracht en het lijkt wel alsof ik wat meer weefsel verlies maar heb nog steeds niet het idee dat de ‘echte’ miskraam al is geweest. Erg vermoeiend allemaal. Ik wil verder en blijf zo een beetje stil staan. Weet nu al 3 weken dat we niet meer zwanger zijn en bloed nu al 2 weken, ik wil graag verder, ik ben hier echt wel klaar mee. Is het niet al erg genoeg dat onze toekomst, onze grootste droom in 2016 geen werkelijkheid mag worden? En mensen die roepen dat alles met een reden gebeurt hoeven niet bij mij op de deur te kloppen.

Leave a Reply

