25 februari – Last woman standing

Tja het is weer zo ver. Er is weer iemand zwanger, zomaar. 3 maanden geleden wist ze nog niet of ze nu al een kindje wilde en nu 10 weken zwanger. Wij zouden nu ook 10 weken zwanger zijn. Mega fijn dat er nu een vriendinnetje op kantoor is die precies de zwangerschaps cyclus gaat doorlopen die wij ook zouden gaan doorlopen. Toch maar een andere baan zoeken. Wat voel ik me alleen. Blijf als laatste over en helaas niet om een gouden medaille in ontvangst te kunnen nemen. The last woman standing en wat heb ik daar aan? Precies helemaal niets! Ik raak alleen maar meer eenzaam, ik weet wel wat ik moet doen om niet te vervreemde van mijn ‘vrienden’ maar ik heb er gewoon weg de puf niet voor. Ik blijf achter, alleen the last standing maar dan zonder het gouden randje.

3 thoughts on “25 februari – Last woman standing

  1. Dikke knuffel Marielle… ben een tijdje van wordpress weg gebleven maar had écht niet verwacht dat je ook terug een miskraam zou hebben 😦
    Ik heb er ondertussen al 3 gehad… ik snap erg goed wat je bedoelt.. 😦

    Like

  2. Ik kon het niet meer opbrengen van nog verder te bloggen, buiten de 3 miskramen in totaal zijn er nog een heleboel andere zaken gebeurd (oa mijn kat ook mogen laten inslapen door lymfeklierkanker, tablet met toetsenbord kapot…). Het is nog geen goeie periode geweest 😦
    Jij ook een dikke knuffel!

    Like

Leave a Reply

