26 februari -Technische Miskraam

Vandaag weer een echo gehad omdat de miskraam nu toch wel heel lang duurt. Het vruchtje zat er nog steeds, nog steeds onderin de baarmoeder. De arts was heel vriendelijk en vond ook dat het nu wel heel naar werd en zei dat ze vruchtje er misschien wel uit kon trekken omdat het zo dicht bij de uitgang van de baarmoeder ligt. Dat klonk me aan de ene kant wat schrikbarend maar aan de andere kant leek het me heerlijk als het er vandaag eindelijk weg kon zijn. Dus als ik het goed vond ging ze het proberen en het zou geen pijn doen. Even een eendenbek inbrengen, en met een tangetje kon ze dan het vruchtje eruit trekken, het was geen heel fijn gevoel maar het deed ook geen pijn. Ze was tevreden en zei dat er veel weefsel uit kwam en uiteindelijk had ze ook het vruchtje. Op de echo daarna zagen we een lege baarmoeder en ook dat de baarmoedermond zich weer aan het sluiten was. Heel blij was en ben ik met deze zeer kordate vrouw. Heb dus vandaag de echte miskraam gehad en kan nu verder met opruimen. Het zal nog wel 2 weken bloeden maar nu om de baarmoeder schoon te maken en dan kunnen we op naar de volgende menstruatie. Over 2 weken nog even een check echo maar dan verwacht ik eigenlijk wel dat de baarmoeder schoon is en misschien kunnen ze dan al even kijken hoe het met mijn follikel staat als die dan weer opgang is gekomen. Toch echt wel opgelucht dat het er nu uit is. Ik heb het nog even mogen bekijken dat was wel fijn, je wilt toch weten wat er uit je komt.

Leave a Reply

