11 maart – Raar

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, dat is goed nieuws want mij cyclus loopt weer maar het was me beter uitgekomen over twee weken wat ik verwacht had, als het 28 dagen na de technische miskraam zou zijn. Maar mijn lichaam heeft blijkbaar al eerder besloten dat het al klaar was met de zwangerschap.

Heb nu amper een week zonder bloed gehad. Dus ben daar wel wat geïrriteerd over eigenlijk. Enige voordeel is dat ik weer tampons mag gebruiken, dus is het wel wat minder gedoe. Doordat het nu zo snel is gekomen heb ik me niet aangemeld voor een nieuwe IVF poging. Ik zie het nog niet zitten en het lijkt me beter mijn lichaam nog een ronde rust te geven en mezelf weer klaar te maken, gezond te krijgen voor een nieuwe poging. Ik heb 24 maart weer een controle echo dan maar weer eens kijken hoe mijn cyclus ervoor staat.

Ze zijn in het ziekenhuis bezig om het electronisch patiëntendossier in te voeren en kunnen daardoor niet zo veel patiënten laten starten. Ik hoop dat dit straks geen start problemen oplevert.

Dus al met al maar even wachten hoe graag ik ook zwanger wil worden maar wil deze keer beter voorbereid zijn.

One thought on “11 maart – Raar

  1. Hoelang bloed je nu al? Zie dat je geen bloedarmoede krijgt he … ik had er wat mee te kampen na 4 weken bloedingen (vanaf de curettage tot mijn pil-maandstonden) :S
    Knuffel!

    Like

Leave a Reply

