8 april – Doping

We zijn weer begonnen. Dus heb ik weer doping nodig, nee ik ga me er helaas niet beter van voelen, niet sneller bewegen of langer uithoudingsvermogen. Het zal eerder het tegenovergestelde zijn. Het had net als met gewone doping wel wat voeten in aarde. Ik werd door het ziekenhuis gebeld, u mag beginnen en zaterdag is de eerste dag van de pil. Dus ik zei, ok dat is fijn (nou fijn is het allerminst maar toch, niet mee mogen doen zou toch ook een grote teleurstelling zijn), welke pil moet ik hebben en kan ik deze gewoon ophalen bij mijn eigen apotheek?

Nee u heeft het recept al gehad, hmm nee dat had ik bij de vorige echo wel gevraagd maar dat is niet gebeurt. Oh ok nou dan gaan we het weer even aan de dokter vragen.

Het was dus niet niet zo heel makkelijk om alle medicijnen op te halen. Ze zouden het recept naar de ziekenhuis apotheek faxen. Vriendlief zou het op gaan halen. Dus heb ik voor de zekerheid even gecheckte of het wel gefaxed was, nee dat was er niet. Dus weer gebeld, nee het is zeker wel gefaxed. Toen vriendlief naar de apotheek, bleek het toch bij de ivf kliniek te liggen. Uiteindelijk is het gelukt en kon vriendlief met een tas vol medicijnen naar huis.

De volgende doping heeft vriendlief opgehaald:

– Pil – 1 strip

– Decapeptyl – 4 doosjes met elk 7 injecties

– Gonal-f – 3 doosjes met in totaal 1650 eenheden

– Ovitrelle – 1 doos

– Utrogestan – 5 doosjes met elk 30 capsules

De koelkast ligt weer vol, helaas niet met lekkere dingetjes maar met vruchtbaarheidsdoping.

1 thought on “8 april – Doping

Leave a comment