24 April – Emotionele PA

Emotionele Panic Attac, hmm dat klinkt niet zo heel goed. Ik weet niet waar het precies van komt. Extreme drukke en vermoeiende week achter de rug, de Decapeptyl, de pil, een nieuw huis kopen of de voetreflex behandeling. Maar opeens barst ik in huilen uit omdat vriendlief iets zegt wat me niet bevalt, hij begrijpt er niets van dat ik hier zo van overstuur raak en ik begrijp het zelf ook niet zo goed. We gaan ‘s avonds naar een etentje met vrienden, ik voel me niet optimaal maar heb eigenlijk ook wel zin in het etentje maar moet me tijdens het eten nog 2 keer goed inhouden om niet in huilen uit te barsten, om werkelijk waar helemaal niets, ik kan het me nu al niet eens meer goed herinneren. Het gaat helemaal nergens over. Ik had al voorspeld dat de komende 3 weken niet leuk zouden worden en dat ik me daar ‘gewoon’ doorheen moet gaan worstelen. Maar dat het nu al in een Emotionele PA zou uitbarsten had ik eigenlijk niet gedacht. Mental note: Rust nemen, veel slapen, lost komen uit mijn hoofd, yoga oefeningen en niet alles al te serieus nemen. Goed makkelijker gezegd dan gedaan, we gaan het zien, ik ga mijn best doen.

Leave a Reply

